دانلود نسخه HD بازی مبارزات خیابانی به همراه دیتا برای آندروید Street Fighter IV HD 1.00.03
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا توسط Apktops قرار داده نمی شود ، لطفا به نکته قرمز رنگ پایان پست دقت نمایید 

در صورتی که به بازی های سبک رزمی و اکشن و مبارزات تن به تن علاقه مند هستید توصیه می کنیم بازی Street Fighter که در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه HD و آندرویدی آن می پردازیم را دانلود و نصب و تجربه نمایید . این بازی الهام گرفته از نسخه کامپیوتری و PC خود است که حالا شاهد ساخت نسخه HD و آندرویدی از این بازی زیبا هستیم و در این پست از سایت آن را معرفی خواهیم کرد . در این بازی مبازرات شما با اشخاص مختلف و انواع مکان ها و خیابان ها صورت می گیرد که با شکست آن ها به مراحل بالاتر و رقبای قوی تر صعود خواهید کرد .

 

Street Fighter IV HD 1.00.03

 

وقتی که چند مرحله از بازی را می گذرانید رقبای شما پیوسته قوی تر می شوند و این شما هستید که باید خود را برای مبارزات سنگین تر آماده نمایید . اما در خصوص فایل Apk و دیتای بازی می بایست این مطلب را بگوییم که اگر چه بازی دارای یک فایل Apk با حجم 108 مگابایت است اما همچنان نیازمند به دانلود دیتا است که می بایست پس از نصب فایل Apk با اتصال به اینترنت وارد بازی شوید و بگذارید فایل دیتای بازی نیز دانلود شود تا بتوانید بازی را اجرا نمایید . 

نکته بسیار مهم : با توجه به اینکه فایل دیتاهای پخش شده در اینترنت برای این بازی قادر به اجرای بازی بر روی تمام گوشی ها نیست و پس از کپی فایل دیتا همچنان با پیغام دانلود دیتا روبرو می شوید توصیه می کنیم با توجه به بد قلقی این بازی در خصوص اجرا با فایل های دیتای کپی شده ، فایل Apk همین پست را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب نمایید و در حالی که به اینترنت متصل هستید وارد بازی شده و بگذارید که بازی فایل دیتای دقیق و اصولی مطابق با دیوایس شما دانلود کند تا قادر به اجرای بازی باشید در غیر این صورت با کپی فایل های دیتای موجود در اینترنت احتمالا فقط وقت و هزینه خود را به هدر داده اید . دیتا توسط بازی بدون مشکل با هر اینترنتی قابل دانلود است .

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه HD بازی مبارزات خیابانی به همراه دیتا برای آندروید Street Fighter IV HD 1 , 00 , 03 ,
:: بازدید از این مطلب : 1460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی