دانلود بازی اکشن و بسیار زیبای Medal Of Honor 2010
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود بازی اکشن و بسیار زیبای Medal Of Honor 2010

اینبار highcompressgame با یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در خدمت شماست. Medal Of Honor یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن می باشد. شما در این بازی در نقش یک سرباز آمریکایی هستید که برای انجام ماموریتی ویژه به افغانستان فرستاده شده است. همچنین شما در این ماموریت تنها نیستید بلکه همراه با یک تیم ویژه بنام Tier 1 Operator به افغانستان اعزام شده اید که ذبده ترین افراد ارتش امریکا در آن حضور دارند. افرادی که در جنگ های تن به تن شکست ناپذیرند و فوق حرفه ای اند. این بازی در سال 2001 اتفاق می افتد زمانی که افغانستان در ناامنی کامل به سر می برد و شما و سایر اعضای گروه برای انجام ماموریت خود روانه این کشور شده اید. به گفته ی سازندگان این بازی شما در آن شاهد یک داستان واقعی خواهید بود در واقع در ابتدای بازی شما به تجهیزات و سلاح های چندانی مجهز نیستید بلکه مانند یک سرباز معمولی وارد میدان جنگ می شوید اما برای انجام ماموریتی ویژه و فوق محرمانه. دشمنان شما در این بازی بیشتر افراد گروه القاعده هستند که افرادی بسیار خشن و بی رحم اند و در صورت یک اشتباه می توانند شما را نابود کنند. علاوه بر این در حین بازی و در برخی از مراحل برای انجام عملیات شما باید تنها با تروریست ها مبارزه کنید و گاهی نیز با اعضای گروه خود عملیات را انجام می دهید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
CPU: Intel Pentium 4 @ 3.0 GHz or AMD Athlon 64 3200+
RAM: 2 GB
HDD: 10 GB free disk space
Graphics Cards: nVidia GeForce 7800 or ATI Radeon X1900
Graphics Memory: 256 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

تصاویری از محیط بازی:

Medal Of Honor 2010 ScreenShot 1
Medal Of Honor 2010 ScreenShot 2
Medal Of Honor 2010 ScreenShot 3
Medal Of Honor 2010 ScreenShot 4
Medal Of Honor 2010 ScreenShot 5

روش تعمیر فایل فشرده:
اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

دانلود بازی با حجم 6.73 گیگا بایت

 

پسورد فایل : ir-dl.com

روش نصب و کرک:
قبل از نصب بازی اتصال خود را از اینترنت قطع کنید و اطمینان حاصل کنید که سیستم به اینترنت وصل نباشد سپس اقدام به نصب بازی نمایید. در هنگام نصب بازی سریال 2NH9-37LE-TV6K-M2YS-VJB8 را وارد کنید. کرک بازی را که به صورت جداگانه برای دانلود قرار گرفته دانلود نموده و پس از نصب بازی محتویات موجود در آنرا در محل نصب بازی و در پوشه Binaries کپی کنید. همچنین می توانید از کرک دیگری که در پوشه ی نصب بازی همراه با فایل های نصب است نیز استفاده نمایید.

:: برای اجرای هرچه بهتر بازی حتمآ آخرین نسخه ی DirectX را نصب نمایید ::

 

::جهت دانلود کرک بازی کلیک کنید::




:: موضوعات مرتبط: بازی های اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اکشن و بسیار زیبای Medal Of Honor 2010 ,
:: بازدید از این مطلب : 1310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 4 مهر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی