متن زیبای عاشق تر از پاییز{ از آرمان }
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

لحظه به لحظه دلم عاشقت می شود
وقتی نگاهت به من خیره ؛
مثل روزهای سابقت می شود . . .
پاییز را تو یادم داده ای
همینکه آرام می شوم وقتی
کنارم راه می روی . . .
باز هم حالم را بپرس
که از بی تو ماندن همیشه دلگیرم
ناگهان که حالم را می پرسی
راهم را گم می کنم
و ناگهان آنقدر خوب می شوم ،
که از شوقِ بودنت می میرم . . .
پاییز را تو یادم داده ای
همینکه جوابِ تمامِ دلتنگی هایم را
با لبخندت می دهی ؛
زیباتر از گل های زیبای شقایق می شوی
و من اندکی عاشق تر از پاییز می شوم
وقت هایی که شانه هایت
برای اشک هایم عزیز می شود . . .
به گمانم تو خوب می دانی اگر
یک دقیقه هم کنارم نباشی
به اندازه ی تمامِ عمر ، مریض می شوم . . .
تو انگار برای تمامِ بی تابی های دلم آماده ای
حالا که پاییز را یادم داده ای . . .




:: موضوعات مرتبط: متن عاشقانه , متن غمگین , ,
:: برچسب‌ها: متن زیبای عاشق تر از پاییز{ از آرمان } ,
:: بازدید از این مطلب : 2422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : یک شنبه 6 مهر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی