.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آلبوم زیبای "راه من" با صدای داریوش اقبالی

 

 

 

سری به خاطرات زدیم و گذشته امروزمان را فرا گرفت...

آلبوم شنیدنی و زیبای داریوش اقبالی به نام "راه من".این آلبوم در سال 1383 تولید شده و قطعا یکی از بهترین های داریوش می باشد.امیدوارم لذت ببرید.

 

1-راه من و کار من                       ترانه سرا : شهیار قنبری                تنظیم : تیگران ساکیان            دانلود

2-چکاوک                                    ترانه سرا : ایرج جنتی عطایی        تنظیم : ایرج جنتی عطایی      دانلود

3-روزنه                                       ترانه سرا : ایرج جنتی عطایی        تنظیم : تیگران ساکیان            دانلود

4-موج                                        ترانه سرا : اردلان سرفراز               تنظیم : آنترانیک آساتوریان       دانلود

5-روز اول                                    ترانه سرا : اردلان سرفراز               تنظیم : تیگران ساکیان            دانلود

6-تلنگر                                       ترانه سرا : اردلان سرفراز               تنظیم : تیگران ساکیان            دانلود

 

آهنگساز تمامی قطعات : فرید زولاند





:: موضوعات مرتبط: داریوش اقبالی , ,
:: برچسب‌ها: آلبوم زیبای "راه من" با صدای داریوش اقبالی ,
:: بازدید از این مطلب : 3069
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : دو شنبه 14 مهر 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی