.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شعر عاشقانه غروب آخر این هفته - www.TakPayamak.com

 

غروب آخر این هفته ، دست من خالی ست
تو رفته ای و کسی هم در انتظارت نیست

 

که چند ساعت پیش آب برده دنیا را
که جا گذاشت فقط توی چاله ای ما را

 

و بعد رفتنت انگار شب نمی روزد
تو نیستی و غذایم همیشه می سوزد

 

سکوت کرده اتاقت نشسته توی خودش
مرور خاطره های تو توی کالبدش

 

کنار آمده رؤیات با خیال تخت
به خواب رفته کسی توی روزهای سخت

 

و بعد ِ مرگ تو یک زن سیاه پوشیده
به خانه آمده من را ، ببین ، پسندیده !

 

برای نیمه ی خوشبخت مرده ی مردی
که باورش شده رفتی و بر نمی گردی

 

فلان فلان شده ی  . . . حرف هم در آورده
به چشم هم زدنی آبِ روت را برده

 

من از غروب دل انگیز شهر می ترسم
از ارتفاع و شب و مرده ! روح و قبرت هم !

 

صدای مطمئن مرد شکل گریه گرفت
مرا در آغوش گریه سفتِ سفتِ سفت

 

[ نترس ] زیر پتو رفته ! باز هم هق هق
که چال رفته دلت زیر چشم هر عاشق

 

بدون گفتن چیزی عزیز حرف بزن
شبیه سنگ صبور است سنگ قبر من

 

هزار دفعه بمیرم !
چرا فقط یکبار !
[ هنوز هم که هنوز است شیون است انگار ]

 

غروب آخر این هفته ، دست من خالی ست
تو رفته ای و کسی هم در انتظارت نیست

 

شاعر : اکرم حیدری / رشت




:: موضوعات مرتبط: شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: شعر عاشقانه غروب آخر این هفته ,
:: بازدید از این مطلب : 3727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی