.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شعر محرم - سلام من به محرم - www.TakPayamak.com

 

سلام من به محرم ، محرم گل زهرا / به لطمه های ملائک ، به ماتم گل زهرا
سلام من به محرم به تشنگی عجیبش / به بوی سیب زمین و غم حسین غریبش

 

سلام من به محرم به غصه و غم مهدی / به چشم کاسه خون و به شالماتم مهدی
سلام من به محرم به کربلا و جلالش / به لحظه های پر از حزن و غرق درد و ملالش

 

سلام من به محرم به حال خسته زینب / به بینهایت داغ دل شکسته زینب
سلام من به محرم به دست و مشک ابوالفضل / به ناامیدی سقا به سوز و اشک ابوالفضل

 

سلام من به محرم به قد و قامت اکبر / به خشک اذان گوی زیر نیزه و خنجر
سلام من به محرم به دست و بازوی قاسم / به شوق شهد شهادت حنای گیسوی قاسم

 

سلام من به محرم به گاهواره اصغر / به اشک خجلت شاه و گلوی پاره اصغر
سلام من به محرم به احترام سکینه / به آن ملیکه که رویش ندیده چشم مدینه

 

سلام من به محرم به عاشقی زهیرش / به بازگشتن حر و خروج ختم به خیرش
سلام من به محرم به مسلم و به حبیبش / به رو سپیدی عون و بوی عطر عجیبش

 

سلام من به محرم به زنگ محمل زینب / به پاره پاره تن بی سر مقابل زینب
سلام من به محرم به انتظار رقیه / به پای آبله بسته به چشم تار رقیه

 

سلام من به محرم به شور و حال عیانش / سلام من به حسین و به اشک سینه زنانش
سلام من به محرم به حزن نغمه هایش / به پرچم و به سیاهی به خیمه های عزایش

 




:: موضوعات مرتبط: شعر محرم , ,
:: برچسب‌ها: شعر محرم – سلام من به محرم ,
:: بازدید از این مطلب : 3498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی