متن آهنگ اشتباه از مهدی احمدوند
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ اشتباه از مهدی احمدوند

www.vark.loxblog.com

متن آهنگ اشتباه از مهدی احمدوند - www.TakPayamak.com

 

میگی ، با من که باشی ، هرچه باداباد
حتی باشم تو ، نا کجا آباد

میسپری تقدیرت رو دست باد
فکر ما درگیر ، فکر تو آزاد

میگم آیندم با تو چی میشه
میگی قسمتت هر چی بود همون میشه

میگم این طرز فکرو از سرت دور کن
میگی من همینم تو اخلاقتو با من جور کن

 

هی سرمو کلاه میذاری ، منه ساده ی پاپتی
میگم اینجوری نمیشه ، میگی اصلا اینجوری راحتی

میگم ولم کن نمیخوام ، بسه کم مارو بچرخون
اگه قسمت ما اینه ، باشه خیالی نیست بچرخون

 

هی وعده دادی ، برات اینجور صلاحه
هی میگفتم نه ، این فکرت اشتباهه

هی میگفتی نه ، این قصه جور دیگست
هی میگفتم نه ، کفش تو یه ریگ است

هی میترسیدم باهام بازی دربیاری
من برم فردا پشتم حرف دربیاری

هی میترسیدی من از تو بترسم
میگم بدونی من از تو میترسم

 

هی سرمو کلاه میذاری ، منه ساده ی پاپتی
میگم اینجوری نمیشه ، میگی اصلا اینجوری راحتی

میگم ولم کن نمیخوام ب، سه کم مارو بچرخون
اگه قسمت ما اینه ، باشه خیالی نیست بچرخون

 




:: موضوعات مرتبط: متن آهنگ ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: متن آهنگ اشتباه از مهدی احمدوند ,
:: بازدید از این مطلب : 3497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی