متن عاشقانه جدید نیمه گمشده { از مهدیه }
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نظر فراموش نشه ! :idea:

متن عاشقانه جدید نیمه گمشده,نیمه گمشده

 

نیمه گمشده ی من بیا . . .
بیاکه دلم هوای ان حصار دستانت راکرده . .
هوای آغوش پر مهرت را که درهمه حال از من دریغش نمیکردی
دلم برای یواشکی هایمان تنگ شده
برای یواشکی حرف زدن ها تا صبح
برای یواشکی گفتن دوستت دارم ها
برای اشک شوقی که یواشکی ازگوشه چشمانمان جاری میشد
نمیدانی مگر . . . ؟!
این روزهاشده ام لیلی مجنون شده . . .
آری ، عشق تومرابه جنون رسانده . . .
عشقی که آرام آرام با محبتت ، نوازشت و بوسه هایت که هنوز هم گونه هایم را تب دار میکند وجودم رادربرگرفت . . .
عشقی شیرین که تلخی روزگارم را در خود حل کرده . . .
تمام زندگیم را یاد و خاطره ی تو میسازد . . .
خاطراتی شیرین ک گوشه گوشه قلبم ثبت شده . . .
هنوز هم باعطرت مست میشوم
هنوز هم با یاد چهره مهتابیت دلم ب لرزه می افتد . . .
آری ، هنوز هم همان لیلی ام . . .
مجنون من بیاااا . . .

 




:: موضوعات مرتبط: متن عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: متن عاشقانه جدید نیمه گمشده { از مهدیه } ,
:: بازدید از این مطلب : 3328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی