.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نمیـــدانم . . .
حالا چه کسی مخاطب عاشقانه هایت شده ، اما میـــــدانم این لب ها به هیچ کس وفـــا ندارد . . .

نمیــــدانم حالا خنده ات سهم چه کسی شده . . .

نمیـــــدانم این روزها برای چه کسی “میمیــــری” . . . !

یادت هست ؟

حرفها . . .
دعواها . . .
آشتی ها . . .
تو می خندیــــدی ، گمان میکردم دنیا مال من است . . .

نمیــــــدانم چه شد ، نمیـــــدانم او کیست ، چه فرقی میکند ؟

مهم “تـــــو” بودی که ، نـــــه ! نمیخواهم باز سرت را درد بیاورم ؛ حالا که کنار “او” حسابی گـــــرم شده . . .

من که میــــــدانم هیچ وقت حوصله ی حرفهایم را نداشتی ، فقط میخواهم از خـــــدا گلـــــه کنم ؛ از این همه ندانستـــن هایم . . .

ندانستــــم می گــــذاری میـــــروی ، ندانستــــم همه چیز را فرامـــــوش میکنی.. حتــــی “مرا” . . .
هـــــه . . . نمیــــــدانم این هفته “دلت” مال کیست و می خـــواهـی برایش “بمیــــری” ، نمیــــــدانم این هفته “نفست” کیست . . . !

خوش بــه حالش ، مثل من که نیستند ؛ صافو ساده “ دوستت ” داشته باشند ، بازیت میدهند . . .

نمیـــــدانم کدام روز می فهمی هیــــچ کس بیشتر از من “ تـــــو ” را نخواست ، خدایــــا ؛ از تو گلـــــه دارم . . .

میدانـــــی ؟ دیگر برایم مهم نیست چرا رفتی . . .
چرا این کار را با من کردی ؟

نـــــه باور کن دیگر مهم نیست …! فقط میــــــدانم یک روز ، که تنها و بی کس ماندی.. یک روز که همه ” انداختنت دور” .. یک روز که هیچ کس سر سوزن علاقه ای هم به تو نداشت . . .

آن روز که همه تنهایت گذاشتند ،می فهمی کسی مثل من دوستت نداشت.. و چه بی اراده اشکت سرازیر میشود . . .
راستــــی ، هــــــه ؛ یاد حرفت افتادم ، آن لحظه های آخر هم میخواستی مرا بخندانی . . .

گفتی؛ به خاطر “تو” این کارو کردم.. و چقــــدر خندیدم با این اشکـــ ها.. “تــــــو” خاطر مرا میخواستی ؟
این روزها هم که چقدر “مــــــد” شده ای.. به “همه” هم که “میایی” ، من هم که . . .
بی خیــــــال این حرفها . . .

 




:: موضوعات مرتبط: متن عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: متن جدید عاشقانه نمی دانم ,
:: بازدید از این مطلب : 3431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی