.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن بسیار زیبای " خدا را شکر کنیم " - www.TakPayamak.com

 

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم ، این یعنی من هنوز زنده ام .

 

 

 

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار میشوم ، این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم .

 

 

 

خدا را شکر که تمام شب صدای خرخر شوهرم را می شنوم ، این یعنی او زنده و سالم در کنار من خوابیده است .

 

 

 

خدا را شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شاکی است . این یعنی او در خانه است و در خیابانها پرسه نمی زند .

 

 

 

خدا را شکر که مالیات می پردازم ، این یعنی شغل و درآمدی دارم و بیکار نیستم .

 

 

 

خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند ، این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم .

 

 

 

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم ، این یعنی توان سخت کار کردن را دارم .

 

 

 

خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم ، این یعنی من خانه ای دارم .

 

 

 

خدا را شکر که در جائی دور جای پارک پیدا کردم . این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن .

 

 

 

خدا را شکر که سرو صدای همسایه ها را می شنوم ، این یعنی من توانائی شنیدن دارم .

 

 

 

خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم، این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم .

 

 

 

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند . این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم .

 

 

 

خدا را شکر ، خدا را شکر ، خدا را شکر . . .




:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب و مفید , ,
:: برچسب‌ها: متن بسیار زیبای ” خدا را شکر کنیم “ ,
:: بازدید از این مطلب : 3098
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی