.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پ نه پ های جدید و خنده دار - www.TakPayamak.com

 

آرشیو په نه په های باحال و خنده دار

 

 

 

 

رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین ؟
میگه کتابشو ؟
گفتم : پ ن پ خودشو ، یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه . . . !

 

 

 

 

داداشم از پرسید : مزدور یعنی خائن ، جاسوس ! گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ نوعی موزِ که در مناطق دور میروید !

 

 

 

 

رفتم دکتر میگم : دو روزه بدنم خیلی درد میکنه !
بعد از ۲۰ دقیقه معاینه میگه : می خوای واست دارو بنویسم؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ چه کاریه خسته می شی خودش خوب می شه ! :|

 

 

 

 

فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی بخاری گذاشتین خونتون اینقدر گرم شده ؟
گفتیم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم ! :|

 

 

 

 

مامانم زنگ زده میگه : کجایی ؟
گفتم : با بهروز رفتم بازار !
گفت :بهروز رفیقت ؟؟
پ نه پ سس مایونزه بهروز !

 

 

 

 

به بابام میگم : بابا تصمیم رو گرفتم می خوام زن بگیرم !
میگه : میشناسیش ؟
میگم : آره !
میگه : مجرده ؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری !

 

 

 

 

مامور سرشماری : برای روشنایی منزلتان از نیروی برق استفاده میکنید ؟
من : «پ نه پ » ، دوتا مشعلدار استخدام کردیم ، شبا میان خونمون رو روشنایی میبخشن !

 

 

 

 

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر ، یارو گفت : راحت باشه ؟ پــــ نه پــــ خار داشته باشه . . . :|

 

 

 

 

از تو حموم به مامانم می گم یه صابون بده میگه : مگه صابون نیست ؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ تعدادمون زیاده میترسم یه وقت کم بیاد :|

 

 

 

 

کمیته انضباطی دانشگاه منو خواسته !
رفتم تو میگه شما دو ترم تعلیق خوردید اعصابم خورد ، سرمو انداختم پایین دارم لبمو میخورم !
میگه : ناراحت شدید  !
پـَـ نـَـ پـَـ خوشحال شدم دارم فکر میکنم چجوری این لطف شما رو جبران کنم ! :|

 

 

 

 

میگم رسیدی خونه زنگ بزن ، میگه تلفن کنم ؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ خونه بغلی رو بزن در رو !

 

 

 

 

سر جلسه امتحان به جلوییم میگم سوال ۳ رو بلدی ؟
میگه آره می خوای ؟
میگم پَـــ نَ پَـــ نگرانت بودم میخواستم اگه ننوشتی بت بگم !

 

 

 

 

رفتم کفش بخرم ، یه کفش پوشیدم خوشم اومده ، میگم همینو میخوام !
فروشنده میگه اون لنگشم بدم !؟
میگم : پـَـ نـَـ پـَـ بده پسر حاکم پیدام کنه . . . :|

 

 

 

 

رفتم پیش مامان بزرگم میگم خسته نباشى ، دارى بافتنى میبافى ؟
میگه پَــ نَ پَـــ دارم سبزه گره میزنم بختم باز شه یکى بیاد بگیرتم !

 

 

 

 

به مامانم میگم : نمیخای واسه ما آستین بالا بزنی ؟
میگه :پسرم زن میخوای ؟
گفتم : پ ن پ گفتم آستیناتو بالا بزنی با هم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره ! :|

 

 

 

 

یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست !
باز می‌ پرسه آقای  . . . نیست ؟
گفتم پ نه پ هست افتاده پشت کمد را دست نداره با خط کشی چیزی بزن دربیاد بیرون :|

 

 

 

 

دوستم روزنامه دستشه میگم صفحه جدولشو بده من میگه میخوای حلش کنی ؟
په نه په میخوام از رو چیدمان جدولش محوطه باغ طراحی کنم :|

 

 

 

 

سر صبح داشتم نرمش میکردم !
بابام پرسید داری نرمش میکنی ؟
پـَـ نـَـ پـَـ قر تو کمرم فراوونه ، نمیدونم کجا بریزم !

 

 

 

 

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن !
میگه ۴۰ لیتر ؟
پَـــ نَ پَــــ ۴۰ تا قاشق چای خوری 




:: موضوعات مرتبط: مطالب طنز پَ نه پَ , ,
:: برچسب‌ها: پ نه پ های جدید و خنده دار ,
:: بازدید از این مطلب : 2970
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی