کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل از پویا بیاتی
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل از پویا بیاتی - www.TakPayamak.com

 

اشکهاتو پاک کن / اگه بغضم اگه گریه / اگه پا روی عهدم گذاشتم / اگه خاکم / ای پادشه خوبان / ای سرزمین من / بارون میاد / باز هم غربت / برایم مادری کردی / بی تو سرزمین قحطی زدم / پر از حرف سکوتم / پیراهن بارون می پوشم / تا ته دنیا / تاب جدایی ندارم / تو چته ؟ / جدایی با احترام / چشم انتظاری سهم عاشق / چشم من / چوب عاشقی / حلالم کن / در انتظار یار / دل نیمه جونه / دلتنگم / دلم تو شک ماندن / دنیای بی زهرا و علی / دنیای کوچیک من / دوباره شام غریبان / راه بهشت / روشن باش / زخمی سیب فریب / سکوت آخر / سیاه پوشم و عزادارم / شب عید / عاشقترم کن / غریبونه / قرار بود / کوچه های بی تو / گریه نکن / گم شدم / گمت کردم / من خط فاصله تو – بی کلام / منو بگیر از . . . / نبودی ببینی / نجاتم بده / نون و گریه / هر جمعه نه هر لحظه / همه میگن . . . / یا زهرا گل یاس / یا علی دلم تنگه / یعقوب نیم اما

 

اشکهاتو پاک کن
۴۴١٣٣٨٣
اگه بغضم اگه گریه
۴۴١٣٣٨٠
اگه پا روی عهدم گذاشتم
۴۴١٣٣٨٢
اگه خاکم
۴۴١٣٣٨١
ای پادشه خوبان
۴۴١٣٣۴٢
ای سرزمین من
۴۴١٣٣۶١
بارون میاد – بی کلام
۴۴١٣٣۴٧
باز هم غربت
۴۴١٣٣٩۴
برایم مادری کردی
۴۴١٣٣۶٠
بی تو سرزمین قحطی زدم
۴۴١٣٣۴٠
پر از حرف سکوتم
۴۴١٣٣٣٨
پیراهن بارون می پوشم
۴۴١٣٣۵٢
تا ته دنیا
۴۴١۴٣٠١
تاب جدایی ندارم
۴۴١٣۴٠٢
تو چته ؟
۴۴١٣٣٩٠
جدایی با احترام
۴۴١۴٣٠٠
چشم انتظاری سهم عاشق
۴۴١٣٣۴١
چشم من
۴۴١٣٣٨۴
چشم من ۲
۴۴١٣٣٨۵
چشم من ۳
۴۴١٣٣٩٢
چوب عاشقی
۴۴١٣٣٨۶
حلالم کن
۴۴١٣٣٨٩
در انتظار یار
٩۴۴١١٧
دل نیمه جونه
۴۴١٣٣۴٨
دلتنگم
۴۴١٣٣٩۵
دلتنگم – بی کلام
۴۴١٣٣٨٨
دلم تو شک ماندن
۴۴١٣٣٨٧
دنیای بی زهرا و علی
۴۴١٣٣٣٩
دنیای کوچیک من
۴۴١٣٣۴٩
دوباره شام غریبان
۴۴١٣٣۵٧
راه بهشت – بی کلام
۴۴١٣٣۵۴
روشن باش
۴۴١۴٧٨٢
زخمی سیب فریب
۴۴١٣٣۵۶
سکوت آخر
۴۴١٣۴٠١
سیاه پوشم و عزادارم
۴۴١٣٣۵٨
شب عید
۴۴١٣٣۵۵
عاشقترم کن
۴۴١٣٣٩٣
غریبونه
۴۴١٣٣۴٣
قرار بود
۴۴١۴٢٩٩
کوچه های بی تو
۴۴١٣٣٩٧
گریه نکن
۴۴١۴٣۴٧
گم شدم
۴۴١٣٣۵٠
گمت کردم
۴۴١٣٣۵١
من خط فاصله تو – بی کلام
۴۴١٣٣٩١
منو بگیر از . . .
۴۴١٣٣٩٨
نبودی ببینی
۴۴١۴٣٠٢
نجاتم بده
۴۴١٣٣٩٩
نون و گریه
۴۴١٣۴٠٠
هر جمعه نه هر لحظه
۴۴١٣٣۴۴
همه میگن . . .
۴۴١٣٣٩۶
یا زهرا گل یاس
۴۴١٣٣۵٩
یا علی دلم تنگه
۴۴١٣٣۴۶
یعقوب نیم اما
۴۴١٣٣۴۵

 

نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل : کد مورد نظر را به شماره ۷۵۷۵ اس ام اس دهید .




:: موضوعات مرتبط: پیشواز از پویا بیاتی , ,
:: برچسب‌ها: کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل از پویا بیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 2980
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 21 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی