.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل از امیر شهیار - www.TakPayamak.com

 

احتمالا دارم عاشقت میشم / بی قرار / حرف دل / دل دیوونه / دلم رو شکوندی / دلم نیومد

 

احتمالا دارم عاشقت میشم
۳۳۱۱۷۳۹
احتمالا دارم عاشقت میشم قطعه دوم
۳۳۱۱۷۴۰
بی قرار
۳۳۱۱۷۳۳
حرف دل
۳۳۱۱۷۴۱
دل دیوونه
۳۳۱۱۷۳۷
دل دیوونه قطعه دوم
۳۳۱۱۷۳۸
دلم رو شکوندی
۳۳۱۱۷۳۶
دلم رو شکوندی قطعه دوم
۳۳۱۱۷۳۵
دلم نیومد
۳۳۱۱۷۳۴

 

نحوه فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل : کد مورد نظر را به شماره ۷۵۷۵ اس ام اس دهید .

 




:: موضوعات مرتبط: پیشواز از امیر شهیار , ,
:: برچسب‌ها: کدهای آهنگ پیشواز ایرانسل از امیر شهیار ,
:: بازدید از این مطلب : 3115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 21 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی