داستان کوتاه پسرک وظیفه شناس آرشیو داستان ها
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

داستان کوتاه پسرک وظیفه شناس,داستان کوتاه

 

پسر کوچکی وارد مغازه ای شد ، جعبه نوشابه را به سمت تلفن هل داد . بر روی جعبه رفت تا دستش به دکمه های تلفن برسد و شروع کرد به گرفتن شماره . مغازه دار متوجه پسر بود و به مکالماتش گوش می داد !

 

پسرک پرسید : خانم ، می توانم خواهش کنم کوتاه کردن چمن های حیاط خانه تان را به من بسپارید ؟

 

زن پاسخ داد : کسی هست که این کار را برایم انجام می دهد !

 

پسرک گفت: خانم ، من این کار را با نصف قیمتی که او می دهد انجام خواهم داد !

 

زن در جوابش گفت که از کار این فرد کاملا راضی است . .  .

 

پسرک بیشتر اصرار کرد و پیشنهاد داد :  خانم ، من پیاده رو و جدول جلوی خانه را هم برایتان جارو می کنم ! در این صورت شما در یکشنبه زیبا ترین چمن را در کل شهر خواهید داشت ! مجددا زن پاسخش منفی بود !

 

پسرک در حالی که لبخندی بر لب داشت ، گوشی را گذاشت .

 

مغازه دار که به صحبت های او گوش داده بود به سمتش رفت و گفت : پسر . . . از رفتارت خوشم آمد ؛ به خاطر اینکه روحیه خاص و خوبی داری دوست دارم کاری به تو بدهم !

پسر جوان جواب داد : نه ممنون ، من فقط داشتم عملکردم را می سنجیدم . من همان کسی هستم که برای این خانم کار می کند . . .

 

 

تشکر فراوان از ” ۰۪۫E۪۫۰۰۪۫L۪۫۰۰۪۫I۪۫۰ ”  عزیز بابت ارسال این مطلب 




:: موضوعات مرتبط: داستان جالب , ,
:: برچسب‌ها: داستان کوتاه پسرک وظیفه شناس آرشیو داستان ها ,
:: بازدید از این مطلب : 2749
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : جمعه 21 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی