دانلود Magic Piano by Smule VIP 2.0.9 نرم افزار پیانو جادویی برای اندروید
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نسخه 2.0.9 + آموزش VIP کردن این نسخه در ادامه مطلب 

بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار پیانو گوگل پلی با بیش از 50 میلیون بار دانلود

لذت نواختن پیانو را با Magic Piano by Smule تجربه کنید . نواختن با این نرم افزار آن قدر ساده و آن قدر لذت بخش است که توانست خیلی زود کاربران زیادی را در سر تا سر دنیا مجذوب خودش کند .  این نرم افزار منتخب بهترین نرم افزار پیانو سال در گوگل پلی اندروید و آیتونز آیفون بیش از 25 میلیون کاربر در گوگل پلی مجذوب این نرم افزار شده اند و قابلیت های فوق العاده و خاص  نرم افزار باعث شده که به عنوان بهترین نرم افزار پیانو سال نیز شناخته شود . در این نرم افزار شما قادر به نواختن پیانو به 2 صورت هستید به طوری که هم میتوانید با کیبورد دستگاه مجازی پیانو نواخته و هم بصورت جادویی و یا بر روی انگشت زدن بر روی مکان هایی که نرم افزار برای شما مشخص می کند و به این طریق رفته رفته پیشرفت کرده و پیانو را می آموزید .

Magic Piano by Smule VIP 2.0.4

همچنین در نرم افزار موزیک هایی معروف در نظر گرفته شده و این موزیک ها هر هفته تکمیل شده و به لیست آن ها افزوده می شود . یکی از ویژگی های جالب قسمت جادویی نرم افزار این است که شما یک صفحه تیره  مشاهده میکنید که یک سری دایره های رنگی از بالا به سمت پایین می آیند که باید دقیقا در مسیر این دایره ها انگشت خود را حرکت داده و فشار دهید تا موزیک های زیبای دستان شما نواخته شود . برای دانلود آخرین نسخه از ورژن فول آنلاک نرم افزار به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید .

تغییرات : 

** رفع مشکلات

آموزش آنلاک نسخه 2.0.9 در ادامه مطلب ( نیازمند به روت

جهت اطلاع کاربران : 

نرم افزارهای دیگر کمپانی Smule همگی در نسخه های فول آنلاک در آرشیو سایت موجود است

AutoRap by Smule 1.1.3 دانلود نسخه فول آنلاک نرم افزار ساخت موزیک رپ برای اندروید!

Sing! Karaoke by Smule 1.2.2 دانلود نسخه فول آنلاک نرم افزار فوق العاده تمرین خوانندگی برای اندروید! 

 

آموزش آنلاک نسخه 2.0.9 : ( نیازمند به روت و نرم افزار لاکی پچر ) : ابتدا همانند قبل فایل apk نرم افزار را از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید . حال اگر نرم افزار لاکی پچر هم بر روی گوشی شما نصب نیست آن را از این پست از سایت Apktops دانلود و بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید .  حال پوشه با نام Luckypatcher را از اینجا دانلود و پس از اکسترکت در مموری گوشی اندرویدی خود کپی کنید ( برای گوشی های دارای مموری داخلی حتما در مموری داخلی کپی شود دقیقا همانند کپی دیتای بازی ها ) اگر این پوشه از قبل موجود بود آن را پاک کنید و یا جایگزین کنید . حالا وارد نرم افزار لاکی پچر شده و بر روی نرم افزار Magic Piano رفته و گزینه custom patch! را انتخاب نمایید . تبریک می گوییم ، نسخه آنلاک نرم افزار پیش روی شماست . 




:: موضوعات مرتبط: موسیقی و صوت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Magic Piano by Smule VIP 2 , 0 , 9 نرم افزار پیانو جادویی برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 2655
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : شنبه 22 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی