دانلود Kaspersky Anti-Virus + Internet Security 2015 v15.0.1.415 - نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سک
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Kaspersky
حجم فایل: 201.9 + 203.2 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:15 - 93/6/20
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.

این نرم افزار دارای کرک و یا کلید معتبری تا این لحظه نیست تنها روش برای استفاده خرید لایسنس قانونی و یا استفاده از ابزار Trial Reset، این ابزار به کاربر این امکان را می دهد تا در پایان دوره آزمایشی 30 روزه، مجدداً 30 روز دیگر به دوره استفاده از نرم افزار اضافه نماید.
برای استفاده از Trial Reset به ادامه راهنمای نصب بپردازید.

2- نرم افزار را پس از نصب اجرا کرده و در پنجره ی آن بر روی گزینه Licensing کلیک کرده و در پنجره ی باز شده در قسمت Key بر روی علامت ضربدر قرمز رنگ کنار سریال کلیک کرده و سپس در پنجره ای که باز می شود بر روی دکمه ی Accept کلیک کنید.
3- در پنجره باز شده بر روی گزینه Settings کلیک کرده و در پنجره ظاهر شده بر روی تب Additional کلیک کنید و سپس بر روی گزینه ی Self-Defense کلیک کنید، تیک گزینه Enable Self-Defense را بردارید و سپس پنجره نرم افزار را ببندید.
4- در سمت راست نوار وظیفه، در کنار ساعت سیستم (قسمت سیستم ترای)، بر روی آیکون نرم افزار راست کلیک کرده و بر روی گزینه Exit کلیک کنید.
5- سپس از پوشه ی Trial Reset فایل Trial Reset.exe را اجرا کنید (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Trial Reset.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا فایل به درستی کار کند) و بر روی دکمه ی Reset Trial کلیک کرده و در پایان کار اجازه دهید سیستم شما ریستارت شود.
6- مجدداً نرم افزار را اجرا کرده و بر روی گزینه ی Activate trial version of the application کلیک کرده و منتظر بمانید تا پیغام successfully نمایش داده شود و بر روی دکمه ی Finish کلیک کنید.
7- در پنجره باز شده بر روی دکمه Update کلیک کنید و در پنجره باز شده بعدی بر روی دکمه ی Run update کلیک کرده و منتظر بمانید تا نرم افزار آپدیت شود.

لینک های دانلود

راهنمای دانلود گزارش خرابی

دانلود دانلود Kaspersky Anti-Virus‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 201.9 مگابایت
دانلود دانلود Kaspersky Internet Security‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ - 203.2 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)




:: موضوعات مرتبط: آنتی ویروس , ,
:: برچسب‌ها: acker, internet security, parental control, protection, security, website blocker, antivirus, antivirus scanner, remove virus, scanner, virus, virus monitor, آنتی ویروس, امنیت اینترنت, امنیتی, حذف ویروس, ضد ویروس, محافظت, نرم افزار, کنترل والدین ,
:: بازدید از این مطلب : 2268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن :
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی