دانلود مجموعه آهنگهای خاطره انگیز
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود مجموعه آهنگهای خاطره انگیز

..:: به همراه متن ترانه‌ها + پخش آنلاین ::..

( خوانندگان: گلپا – آرتوش – بنان – گلنراقی – ایرج – بدیع زاده – مازیار )

Ahange Gadimi

 

اشک من ( اکبر گلپایگانی – گلپا )

Download

اشک من خودتو نگه‌دار نیا پایین منو رسوا می‌کنی / آخه غم تو میون جمعی چـرا تنها منو پیدا می‌کنی

می‌شکنی منو با نگاهی پیش مردم آخه ای چشم سیاه / خون قلب منو  هر شب جای بـاده توی مینا می‌کنی

می‌ریزه رو بالش من هرشب این اشکای لرزون / بی‌تو من غمگین و تنها من پریشون دل پریشون

سنگ قبر آرزو ( آرتوش )

Download

آسمان چشم او آینه کیست، آن که چون آینه با من روبرو بود / درد و نفرین درد و نفرین بر سفر باد، سرنوشت این جدایی دست او بود

گریه مکن که سرنوشت،گر مرا از تو جدا کرد / عاقبت دلهای ما، با غم هم آشنا کرد

چهره اش آینه کیست،آنکه با من روبرو بود / درد و نفرین بر سفر، این گناه از دست او بود

الهه ی ناز ( غلامحسین بنان )

Download

باز ای الهه ی ناز ، با دل من بساز / کین غم جانگداز ، برود ز برم

گر دل من نیاسود ، از گناه تو بود / بیا تا ز سر گنهت گذرم

باز ، می‌کنم دست یاری ، به سویت دراز / بیا تا غم خود را با راز و نیاز ز خاطر ببرم

مرا ببوس (حسن گلنراقی )

Download

مرا ببوس، مرا ببوس، برای آخرین بار / تو را خدا نگهدار که می‌روم به سوی سرنوشت

بهار ما گذشته، گذشته‌ها گذشته، منم به جستجوی سرنوشت / در میان توفان هم پیمان با قایقران‌ها

گذشته از جان باید بگذشت از طوفان‌ها / به نیمه شب‌ها دارم با یارم پیمان‌ها

پریشونی ( ایرج )

Download

نمیدونسته دلم که پریشونی چی  سر به گریبونی چیه / نمیدونسته دلم شب بارونی چیه گریه پنهونی چیه

شیشه‌ها سنگ شد و  ناله آهنگ شد و / لاله دلتنگ شدو بنفشه بیرنگ شد و

دل من عشقو شناخت واسه تو عقلشو باخت / واسه دیوونگیات منه دیوونه رو ساخت

شد خزان ( جواد بدیع زاده )

Download

شد خزان گلشن آشنایی، بازم آتش به جان زد جدایی / عمر من ای گل طی شد بر تو، وز تو ندیدم جز بد اهلی و بی وفایی

با تو وفا کردم تا به تنم جان بود،  عشق و وفا داری با تو چه دارد سود / آفت خرمن مهر و وفایی،  نو گل گلشن جر و جفایی، از دل سنگت آه

دلم از غم خونین است ،  سرش بخت همین است / از جام غم مستم،  دشمن می‌پرستم،  تا هستم

کبوتر ( مازیار )

Download

خوش به حالت کبوتر، هر جا بخوای پر میکشی / تو هوای پاک ده، نفس رو بهتر میکشی

مالک پهنه آسمون تویی، زائر بی زبون تویی / خاکی مهربون تویی، خاکی مهربون تویـی

آرزوهات دم دستتن همه، لونه چوبی واست یه عالمه / حوض کوچیک و یه دریا میبینی،لونتو قد یه دنیا میبینی




:: موضوعات مرتبط: جواد بدیع زاده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه آهنگهای خاطره انگیز ,
:: بازدید از این مطلب : 1720
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی