دانلود دکلمه صبوری با صدای خسرو شکیبائی
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود دکلمه صبوری با صدای خسرو شکیبائی

شعر: سید علی صالحی /کتاب «دیر آمده ای ری را! باد آمد و همه رویاها را با خود برد»، دفتر سوم : نامه‌ها، نامه شماره ۱۲

به همراه متن دکلمه

Sabori

 

Mp3 – 128

Download

متن دکلمه:

دارم هی پا به پای نرفتن صبوری می‌کنم

صبوری می‌کنم تا تمام کلمات عاقل شوند

صبوری می‌کنم تا ترنم نام تو در ترانه کاملتر شود

صبوری می‌کنم تا طلوع تبسم، تا سهم سایه،‌ تا سراغِ همسایه …

صبوری می‌کنم تا مَدار، مُدارا، مرگ …

تا مرگ، خسته از دق‌البابِ نوبتم

آهسته زیر لب … چیزی، حرفی، سخنی بگوید

مثلا وقت بسیار است و دوباره باز خواهم گشت!

هِه! مرا نمی‌شناسد مرگ

یا کودک است هنوز و یا شاعران ساکتند!

حالا برو ای مرگ، برادر، ای بیم ساده‌ی آشنا

تا تو دوباره بازآیی

من هم دوباره عاشق خواهم شد!




:: موضوعات مرتبط: خسرو شکیبایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دکلمه صبوری با صدای خسرو شکیبائی ,
:: بازدید از این مطلب : 3917
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : دو شنبه 24 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی