دانلود بازی پرندگان خشمگین کرک شده برای کامپیوتر – Angry Birds v1.5.2
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

لینک مستقیم + لینک مدیا فایر و ۴شیرد

دانلود بازی فوق العاده پرندگان خشمگین ریو کرک شده برای کامپیوتر – Angry Birds Rio V 1.5.2

بازی Angry Birds بی شک موفق ترین و پرفروشترین بازی موبایل های هوشمند سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد که دارای ۱۹۵ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است. امروز ، نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds v1.5.2 عرضه شده است. این نسخه از بازی تغییراتی در آن ایجاد شده و بسیاری از مشکلات بازی برطرف شده است. شما می توانید این نسخه از بازی را برای کامپیوتر به همراه کرک تست شده و سالم از هم اکنون به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.

+به همراه تصاویری از محیط بازی

 

مشکلات رایج و توضیحات نصب :

۱) پس از اتمام نصب بازی ، فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر نصب بازی جایگزین نمایید . سپس بازی را با هر سریال نامبر که خود انتخاب می کنید ، رجیستر نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

۲) اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.

۳) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۴) کسانی که با اررور Open GL مواجه میشن ، کارت گرافیک خودشون رو به آخرین نسخه اش آپدیت کنند . میتونن فایل آپدیت رو از وبسایت اصلی سازنده کارت گرافیکشون دریافت کنن. کسانی که بازی براشون رجیستر نمیشه به دلیل این هستش که بازی رو کرک نکردن. توضیحات کرک هم در پست موجوده و دقت کنین که آنتی ویروستون حتما غیر فعال باشه. همچنین بازی بر روی سیستم عامل XP SP3 و Vista SP2 و ۷ SP1 تست شده و سالم کار میکنه.

۵) بعد از UnRar کردن فایل ۹ فایل زیپ در اختیار شما قرار می گیرد ، که شما باید تک تک ۹ فایل را UnZip کرده تا فایل EXE و کرک در اختیار شما قرار بگیرد .

 

تصاویری از محیط بازی

 


کلیپ دانلود با لينك مستقيم | لینک کمکی 1 | لینک کمکی 2

حجم : 39 مگابایت  
فرمت : EXE  
پسورد : www.clip4u.org



:: موضوعات مرتبط: بازی های فکری , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی پرندگان خشمگین کرک شده برای کامپیوتر – Angry Birds v1 , 5 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 1456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : سه شنبه 25 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی